18 december 2009

2009-12-18 x 17:15:15
Allmänt - Kommentarer (0)

Otrolig seg dag i skolan, och när jag vaknade var de fan 32 minus ute :O :O :O Helt sjuk men pappa skjusade mej, Helena och Linnéa till skolan, tack :) Hade aldrig klarat att gå till bussen i den kylan, fast jag har en jääääätte varm och skön parkas (som knappt får plats i skåpet -.-' undra hur dom att tänkt att man ska kunna få plats med täckbyxor i skåpet med -.-')
Idag hämtade jag min tröja iaf, den vart jätte fin :) Helt klart värd 325:- iaf =)

Jag längtar tills på måndag! (tror de är första gången i mitt liv som jag längtar till en skoldag ;O)

Avslutar detta inlägg med en jätte fin låt :')

http://www.youtube.com/watch?v=c81cGJRm9e0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: