Tisdag

2009-12-01 x 20:06:44
Allmänt - Kommentarer (1)

Var till veterinären i hede idag..
Dom säger att de "bara" är kennel hostan...
Nu missar vi julavslutningen hos uppfödarna på söndag :'( :'( :'( Fan!!! :'(

Nu ska han äta 2 olika mediciner och vila i 10 dagar...och de kan ta upp till två veckor innan de blir bättre...kul, snacka om att min sömn kommer bli litande..ååhh...

Jag har varit hemma idag för jag kände att jag verkligen inte orkade gå till skolan, för jag har kanske sovit max 2 timmar sammanlagt i natt, och Marley mådde/mår så fruktansvärt dåligt :(

Hoppas att jag får sova i natt så jag kan gå i skolan..

Vi slutar med nåt posetivt, jag fick VG på mitt hk prov :O :O :O
Jag hade ju inte ens pluggat..:S

Men men :)

// Anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Det är mina föräldrar jag menar :P

2009-12-07 @ 19:59:26
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: