Frösön

2009-11-07 x 22:01:49
Allmänt - Kommentarer (0)

Idag har vi varit på utställning på Frösön med både Marley och Sixten

Såhär gick de:
Marley: BIR (bäst i ras) med HP (hederspris) och sen i grupp finalen vart han två, så jag fick hem tre nya rosetter :) Väldigt nöjd med dagen, Marley är så snäll så. När domarn skulle kolla på tänderna vart han så glad att jag var tvungen att hålla i honom, men domarna bara skattade så de gjorde väl inte så mycket då :) Marley sprang och ståd väldigt snällt och fint :)

Sixten: Han fick HP (hederspris) sen vart han femma i sin grupp final, försökte hålla kolla på Marley samtidigt som jag kollade, men de såg bra ut för Sixten med, men de är en stor skillnad mellan Sixten och dom andra labbarna, dom andra är fett som en julegris, så tråkigt att domarna vill ha tjocka hundar :( Men men, Sixten sköte sig bra som vanligt, han vart oxå glad när domaren skulle kolla på tänderna, sen gick han med nosen i baken första gången mamma sprang runt..hmm ;)

Väldigt seg dag iaf, dom började halv 10, vi var där typ 10. Vi trodde vi skulle komma in i ringen vid halv 12, 12. Gissa när vi kom in?! Strax före 3, så himla segt.

Vi träffade även Kent och Karin (Sixtens uppfödare) dom va där och hälsa på oss, Sixten vart super glad som vanligt och se dom. Men vi ska hälsa på dom om 2 veckor igen när vi ska till Wången :)

Nä nu ska jag sova, zzzzZZZzz

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: