Hej hopp!

2009-11-23 x 17:33:49
Allmänt - Kommentarer (0)

Jag tänker inte skriva nå mycket om helgen,
Marley fick BIM (bäst i motsatt typ..han vart bästa hane) med HP (hederspris).
Han skötte sig kanon bra, stod som ett litet ljus och ville ha godis, haha :)

Sixten: Fick en 3 (de är kanppt en hund) första dan och andra dan fick han en 2 (helt okej)
Sixten gillar inte utställningar så han försöker vara så osynlig som möjligt ;)

Ni som inte fattar så mycke om de här orkar jag inte förklara ;)


Jag har nyss beställt förstoringar på kort, ett på Marley och två olika på Sixten och Marley. Längar efter att få hem dom :)
Dom ska hänga på min "Marley vägg", Marleys rosetter hänger där, korten ska hänga där och så ska en skylt som de står Marley på var där med, hoppas bara att de blir fint :)

Mina kläder från ellos kom idag med :D allt passade som tur va!

Nä, nu ska jag göra någon nytta!

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: