Praon redan slut?

2009-11-12 x 17:58:07
Allmänt - Kommentarer (2)

Jag kan inte fatta ett praon är slut imorgon, jag vill inte gå i skolan :(
Idag var de 9 hundar där tror jag :O mycke att göra med andra ord, men men :)
Marley följde med oxå, men imorgon får han stanna hem.
Han är helt slut på kvällarna när man har honom med sig, fast de är klart, lugnt och skönt blir de iaf xD och de blir mycke mys för vi orkar inte så mycke nån av oss :')

Efter jag hade slutat så hämtade mamma mej, så skulle hon tanka så jag gick in till Lisa och Johanna (dom praoar på sportringen)

Johanna: Men hej, jag har tänkt på dej varje dag!
Jag: ee, okej...jag vet inte om jag vill veta

haha xD
----------------------------------------------------
Johanna: men vad gör du här då?
Jag: jag slutar ju klockan 1
Johanna: så du åkte hit för att träffa oss? *tårar i ögonen*
Jag: ee, jag är på väg hem. mamma tankar
Johanna: ee, jaha, jag trodde Glissjöberg låg åt samma håll som Älvros
Jag: HAHA!
-----------------------------------------------------

Alltid lika roligt att träffa dej Johanna <3 och Lisa <3


// Anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ojj xD nu när jag läser det så fattar jag liksom hur extremt smart jag måste låta dag ut och dag in xD tur jag har er som står ut med mig ;)<3 (vet inte riktigt hur men xD) haha :P

2009-11-12 @ 22:58:06
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: haha xD jaa de är alltid kul med dig xD min extrema smarthet+dina "vafan-håller-hon-på-med" blickar+Lisas små komentarer=kul som fan xD

ska ju ändra färgen på bloggen dn och lite annat småfix men ska snart gö de ^^

2009-11-14 @ 22:50:45
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: