Söndag

2009-11-29 x 13:19:07
Allmänt - Kommentarer (1)

Jobbig förmiddag..
Jag blir så sur när vi har prov på måndagar :(
Och hk av alla ämnen! Suck

Idag har jag iaf städat och pluggat lite, orkade inte särskilt mycket
Snart ska vi väl på äffären och kl 3 ska vi till gammelgården och äta gröt :)
Sen ska vi till Sveg på julskyltning, hundarna ska oxå med, så dom får se lite folk, brukar ju inte vara så mkt här elr i sur Sveg ;)

Nä, nu ska jag försöka göra någon nytta nånstans.

Btw mina öron dampar, så jag funderar på att ta ur mina örhängen :(
Blir så förbannad om jag har slösat 200:- (igen)  >.<'

// Anna




(och nej de är inte Marley elr Sixten, jag tog den från Marleys uppfödares sida men den va så himla fin :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Ja usch hoppas inte det!

<333

2009-12-01 @ 15:29:01
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: