Jobbig dag..

2009-10-22 x 14:34:22
Allmänt - Kommentarer (0)

Igår tog jag vaccinet mot svininfluensan, och fy fan vad dåligt jag mår nu, de började igår av att jag fick ont i armen, men jag tyckte inte de va så konstigt för jag får typ jämt ont i armen när jag vaccinerar mig, men imorse hade jag jätte ont, men gick på skolan iaf.

På skolan började jag må illa och fick jätte ont i huvudet. Jag vågade inte ens äta lunch för jag trodde jag skulle spy...
När vi hade gympa så tyckte Oscar (gympa läraren), så åkte bussen hem, och nu sitter jag är, min arm är bättre men mår inte särskilt bra, men bättre iaf.

Vi får väl se om jag kommer på skolan imorgon, har ju matte prov och fysik prov, och så har vi författar besök så jag hoppas jag kan komma, iaf så jag kan gå på dan och i värsta fall åka hem på dan, jaja, vi får väl se

Men nu fryser jag oxå, sitter med filt och kollar på tv och är inne på facebook

Hoppas ni haft en bättre dag

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: