Kommer bli en jobbig helg...

2009-10-10 x 20:41:25
Allmänt - Kommentarer (0)

Hej, länge sen nu, har verkligen inte haft ork.

Idag har jag varit till Bräcke och tränat två ispass iaf..fy fan mina fötter säger jag bara, jag har typ 3-4 blåmärken nu :S Helt sjuk, jag kan inte gå utan att de gör SkIT ont! :(
Och jag blir bara så le på att alla tycker jag ska börja spela hockey hela tiden, inse jag gör som jag vill...
Nu kommer jag förmodligen inte kunna åka skriskor på en halv vecka iaf ^^ haha ;D

Imorgon blir de aktiveringskurs i Sveg (för hundar alltså) jag och Sixten ska gå dit och hoppas på en rolig dag (om jag nu kan gå) och roliga akriviteter :) Börjar kl 9, så jag ska nog lägga mej snart, är så jävla trött, klev ju upp typ kvart över 5 i morse ;O Helt sjukt...

Nej, hoppas ni har en bra helg iaf :)

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: