Anna är le le le LE!

2009-09-30 x 22:10:35
Allmänt - Kommentarer (0)

Just nu är jag bara så jävla le på allt känns de som, skolan är väldigt jobbig och jag har så många läxor att jag inte ens kan ta tag i någon, blir så le på mig själv!

Nej nu vill jag ha lov och sen prao och sen får vi gärna sluta 9:an för jag vill inget annat än flytta härifrån nu om jag ska vara rikitigt ärlig...suck

Har jag gjort idag då?
jo, skolan -.-'
sen hem, 
lekte lite med Marley och Sixten,
satt mej vi datorn (FarmVille är vääääldigt beroende framkallande),
satte upp Marleys tygbur så nu finns de typ ingen plats i mitt rum lägre xD,
åt,
skicka sms till Emma (konfa) måste på möte imorgon -.-' (le, där har ni de igen LE!),
idol (Erik!)
och nu sitter jag här, ska snart dra och sova ^^

och någonstans mitt i alltihop gjorde jag faktiskt engelskan *stolt* ^^

Nä, nu ska jag vänta på att idol börjar igen så jag får veta vem som går vidare, (bara jag inte gör som igår när jag somnade precis när de började, typiskt mej! ^^)

Ha de fint

// Anna



"Mina söta grisar :') <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: