Äntligen helg! :D

2009-09-25 x 17:37:26
Allmänt - Kommentarer (1)

Jag tror jag glömde skriva att jag och Lisa tog hål i öronen i onsdags, de gjorde inte alls ont ;)
Johanna följde med oss och hon skulle inte ens ta men de va hon som va nervös, haha xD

Skolan idag har varit riktigt segt och på måndag åker klassen i väg till sonfjället, många säger att de kommer bli tråkigt men jag säger att de iaf blir bätter än skolan, jag tror jag ska baka muffinsar och ta med, elr om jag fuskar och köper ^^ jag suger ju på att baka xD

Jag och pappa är ensam hemma så nu ska vi strax äta pizza,
Cya

// Anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha de va hemskt xD<3

2009-09-25 @ 18:28:40
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: