Äntligen klar..

2009-09-24 x 18:24:29
Allmänt - Kommentarer (0)

..med orienteringen :D :D :D
Jag hoppas att jag ALDRIG behöver orientera igen, är så le -.-

Igår hade vi konfa återträff och efter de sov jag hos farbror min :)
Spela lite wii med kusin efter skolan och så, kul kul :)

På konfan kollade vi på bilder sen gjorde vi inte så mycke mer, vissa sjöng sing star och vissa spelade spel, men jag drog hem nästan på en gång efter att vi hade kollat på bilderna, jag tänkte plugga på matten men den hade jag tydligen kvar i skåpet och jag glömde den i skåpet idag med, bra Anna!

Som sagt så hade vi orientering på skidstation idag, gick inte bra..tro mej förkylning och astma går inte ihop :(
Men klarade 4 av 5 banor iaf, får väl nöja mej med de och hoppas att de räcker till G iaf...suck :(

Nä nu måste jag dra och plugga på engelska läxan som jag inte fattar ett smack av..hmm..
Kommer gå så dåligt imorgon på matteprovet och på engelskan..

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: