Konfa ledare (Y)

2009-09-22 x 21:51:27
Allmänt - Kommentarer (0)

Idag efter skolan hade 8:orna konfa träff för första gången och i år ska jag vara ledare, kul kul :)
Dom är ganska många men innan de är slut är dom nog inte så många ^^ men vi får väl se

Nu ska jag i väg och plugga lite på orden i svenskan tills imorgon och sen ska man sova :)

Imorgon ska jag och Lisa förmodligen ta hål i öronen :) (om dom nu inte har ändrat så hon som tar hål i öronen inte är här imorgon..dom är ändrat VÄLDIGT många gånger -.-') sen ska vi ha återträff på konfan och typ kolla på bilder och så, sen drar jag hem till farbror och sover där :)

Nä nu måste jag dra, godnatt till er som läser de här ^^

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: