Redan hemma

2009-09-07 x 13:53:53
Allmänt - Kommentarer (0)

Hej,
idag slutade vi kl 1, jag fick gå lite tidigare så jag kunde hinna med bussen hem, skönt!
Idag har vi bara haft slöjd (stickade lite^^), sen idrott (orientering -.-) och lite snabb lunch (äckligt) och sen språk (gick igenom lite och sen fick vi läsa) lugn lektion, sen tog man bussen hem :D

Nu ska jag plugga lite, vi har ju kk i fysik och eng läxförhör imorgon, suck "/

Ikväll ska jag på valpkurs för första gången :)
Marley ska dock inte följa med, vi skulle vara utan hundar första gången så vi ska nog mest prata :)
Morfar kommer och hämtar mej och ska skjusa hem mej med, för mamma jobbar och pappa är ju borta ^^
jaja, han är alltid snäll och ställer upp :) <3

Nu ska jag äta nåt och sen måste man väl plugga

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: