Sjuk idag med..

2009-09-16 x 08:44:10
Allmänt - Kommentarer (1)

Är sjuk idag med, så jag tänkte bjuda på lite bilder, för jag var så duktig och tömde kameran igår ;D



Sixten "långben" ^^ <3

Marleys extremt fina sovställe xD <3



Mina killar :') <3



Marley <3



Sixten (han VÄGRAR ha svansen rakt ut) <3



Marley, våran (vakt)hund xD <3



Pappa och Sixten (Sixten får egentligen inte sitta i soffan men han hade blivit spår champion så då fick han de sa pappa xD)



Sixten "drar" Marley (nu har vi köpt skaklor så nu ska de bli på riktigt ^^)



Vi avslutar med en fin fin bild på Lisa <3



Nu ska jag fixa lite frukost tror jag ^^

// Anna


Kommentarer
Postat av: Lisa

anna :O

vad menar du med att ägga ut den bilden på mej? xD<33

2009-09-20 @ 16:35:10
URL: http://fliziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: