Trött på att vara sjuk..

2009-09-18 x 14:59:30
Allmänt - Kommentarer (0)

Nu är de iaf bättre, men i morse hade jag jätte ont i halsen så mamma och pappa tyckte jag skulle stanna hemma idag med, jag har kollat på alla idol avsnitt för den här veckan (har kollat på superstars) vart ju lite underhållning iaf ^^

Ikväll ska jag träna Marley (utställning imorgon, vi får väl se om jag orkar) och sen måste jag verkligen försöka plugga lite, de är så jobbigt att jag ligger efter så mkt så då orkar man inte plugga nåt istället, sen måste vi till Sveg oxå tror jag, Sanna "Hulda" fyller år på söndag, så hon ska väl ha nåt ^^

De är verkligen tråkigt att vara sjuk så här länge, man vet ju inte vad man ska göra :(

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: