3 april

2010-04-03 x 12:37:12
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Igår va vi ju til Lofsdalen på marknaden. Köpte ett armband som är gjort av älgskinn och tenn, jag hade ett sånt när jag var liten iaf så jag ville ha ett nu med, den är liksom lite gammeldax elr hur man ska förklara :) Jag tycker iaf att dem är jätte fina iaf!
 
(ett sånt här armband)

Vi köpte även kokosbollar till farmor som har jätte ont, stackarn "/ Farmor låg typ hela dan igår, så var där nån timme och gjorde henne lite sällskap. Idag verkar det inte va särskilt mycke bättre, men lite bättre kanske. Hoppas att det blir bättre snart iaf!

På morgonen har även jag och mamma packat upp våran nya skrivare till datorn, fast vi har ingen aning vart vi ska göra av den, vi måste skaffa ett bord av nåt slag iaf för att sätta den på (:

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, blir väl bara att vara hemma och mysa med Marley kanske ;D och hälsa på farmor och farfar kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: