4 april

2010-04-04 x 17:11:27
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Så himla underbart väder idag!
Igår var jag och mamma hos Peter och Agneta tills strax efter 2, jag, mamma, Agneta och Shaun (Agnetas son) satt och pratade ganska länge, tiden gick fort ^^, jag tänkte ta en sovmorgonen men Marley tyckte inte att jag skulle ha de, för han hade långtråkigt skulle jag tro ;) Men lite fick jag iaf sova =)
Idag åkte jag, mamma och hundarna till våran stuga i Buan, min kusin med familj är där över påsk och dem var ute på sjön och pimplade, men det finns inte så mycke fisk där, men 2 små abborar och en gäddda fanns det iaf. Jag, Sanna, Nils och Alma solade, tolkade efter skoter och så fick man grillade hambrugare, gott! En väldigt härlig dag ute på sjön helt enkelt! Hoppas fin vädret håller i sig hela lovet nu.

Valpsjuk har jag blivit igen oxå, Liza har fått hem världens sötaste valp :') Ta vara på valptiden, den går för himla fort! Marley va ju nyss en liten "bebis" och om 4 dagar blir han 11månader!! Helt sjukt..


<---Rocky med sina lilla son Angus! (Hoppas det gick bra att jag lånade bilden Liza, du får säga till om jag ska ta bort den :))


Ikväll ska jag nog kolla på film och bara ta det lugnt (:

Imorgon kommer bror hem från Thiland, vi ska hämta honom i Ljusdal mitt på dan någon gång, tänkt att han har varit bort i en månad redan! :o

Njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: