Fy fan!! :''(

2010-04-29 x 12:48:35
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)



Det här är allt som är kvar av våran ishall :''( Fy fan, undra hur många timmar man har varit där inne egenligen..? Även om jag inte spelar hockey längre så lider jag verkligen med er andra och jag älska(de) fortfarande ishallen :( Fy fan säger jag bara..

Många tror att den är anlagt, jag tror de med..och jag tror även om inte våran skola hade varit i tegel så hade nog den rest istället..

Jag var tvungen att åka med idag från skolan (skolan ligger alldeles i närheten av ishallen), röken gjorde så jag fick svårt att andas och en fruktansvärd huvudetvärk, så nu ska jag gå och sova en sväng, hoppas jag ska orka gå på allmänlydnadskursen med Marley som startar ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: