Sista april!

2010-04-30 x 14:02:44
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Allmänlydnaden igår gick jätte bra, fast de va väldigt enkelt med..de vi gjorde igår gjorde vi när de va valpkurs och då klarade Marley de fint så han vart nog lite uttråkad på slutet ^^ Men jag får hoppas att det blir lite svårare längre fram :) En av gångerna ska vi vara på torget i sveg och träna, vi får väl se hur de går xD haha

Idag är vi lediga från skolan och det är riktigt skönt, så efter att vovvarna hade ätit så gick vi ut på en promenad i de fina vädret, sen klippte vi klorna och låg bara ute i solen, mysss (:
Jag har också hjälpt farmor o farfar att lägga in bilderna från kamran till datorn och lite så, gick fort och bra ;)

Nu ska jag fortsätta att kolla lite på tv, sen typ kl 3 elr nåt kommer kusin hit så ska jag väl umgås med henne :)

Ha de bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: