11 december

2010-12-11 x 23:41:50
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Är så le! Måste åka tillbaka till Forshaga redan imorgon istället för på måndag..dem har ändrat buss tidtabellerna.. arggg..
Jaja, jag slipper åka buss, åker ner med pappa, han ska ju ändå ner med lastbilen så..fast innan jag åker så ska jag baka pepparkakor som sagt (: Så imorgon ska jag upp tidigt..

Idag har jag varit och hälsat på mormor och morfar :') Roligt att träffa dem igen (: Imorgon blir det som sagt att träffa farmor och farfar igen också, ska blir så rolitgt de med :)
Sen har jag mest varit hemma och bara myst med pappa, mamma och vovvarna :') Mamma va på middag med sitt jobb så jag och pappa åt en god middag tillsammans bara jag och han :) Och sen så kollade vi på dansbandskampen, Elisa's vann om nån vill veta xD

Nä, det börjar bli sent och jag måste verkligen sova, godnatt (:

En av mina favoriter i repris, Marley (närmast kameran) & Sixten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: