13 december

2010-12-13 x 21:19:50
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Ja, nu är jag tillbaka från Karlstad, blev en snabb visit ditt (:
Hanna kom ju fram igen, och hennes tåg var "bara" 20 min försenat ;D

Idag har jag inte gjort ett skit, pappa ringde och väckte mig halv 11..så då gick jag upp och duschade och sen så skrev jag ett arbete som ska vara klart denna vecka, fast när jag skulle skicka det så gick de ju självklart inte, det står tydligen fel e-post..och sen gick en snabbis till ica, handlade och sen ätit tacos..sen har jag suttit och kollat in i väggen eller kollat på tv..livet är ju helt meningslöst utan Marley :(
Sen så åkte jag som sagt in till Karlstad för att möta upp Hanna och nu sitter jag här och kollar på tv och skriver detta, kollar på "svenska hjältar" på 4:an.

Har inget mer vettigt att skriva så ska väl kolla på tv eller väggen..
Vet inte om det blir någon skola imorgon, mår inge vidare, mitt huvud mår verkligen inge bra :( HATAR att ha ont i huvudet :(((((

Nä, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: