15 december

2010-12-15 x 22:18:45
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Orkade knappt att gå upp sängen i morse, men var tvungen för vi hade prov på engelskan så pallrade mig dit för att göra det och sen så gick jag hem, orkade inte med svenskan..mitt huvud orkade verkligen inte de, fattar inte varför jag har så här jävla ont i huvudet jämt för :(
sen tillbaka efter lunch för att göra data provet också..gick nog ganska bra hoppas jag..

Har fortfarande världens huvudvärk och jätte ont i knäet men de funkar väl..jag blir trött ganska fort i benet om jag går för mycket och det gör Skit ont om jag går i trappor och när jag sätter mig ner och ställer mig upp, men annars går det ganska bra ^^

Idag har jag även städat på mitt rum (: så nu är det ganska fint faktiskt, bättre än innan iallafall ;p

Imorgon SKA jag på skolan och jag SKA åka skriskor på gympan vare sig mitt huvud och mitt knä vill sammarbeta eller inte!

Väntar på att mamma ska sluta så jag kan få prata med henne och sedan blir det sova, och sen så ska jag nog till skolan lite tidigare för att göra några ärenden innan vi börjar datan 20 i 9.

Nä, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: