19 december

2010-12-19 x 21:38:48
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Känner att det var ett tag sen jag sov ordentligt..

Sömnen dem senaste dygnen:

Natten mellan fredan och lördan: ca 3 timmar..
Bussen till Stockholm (lördag morgon): en kvart..
Tåget från Stockholm (lördag natt, söndag morgon): i bästa fall 3 timmar sammanlagt..
Hemma hos Hanna: (söndag morgon): 2 timmar..
Bussen hem från Östersund (söndag mitt på dan): en kvart..

Som sagt..jag är TRÖTT!

Drack inte av vattnet eller något sådant i Östersund iallafall! Så jag ska INTE få någon magsjuka..

När jag kom hem kl 3 så vart då Marley och Sixten glad att se mig iallafall ^^ Sixten vart nog mest glad av dem faktiskt, haha :') Massor med pussar från honom, mysigt ;)
Sen duscha, och god mat, älgkött och pommes (: mums! gott att äta kött igen ^^
Sen så packade jag upp mina väskor så nu ligger faktiskt mina kläder i garderoben, kors i taket xD Har inte tyckte att det har varit någon idé dem andra gångerna när jag har varit hemma men jag ska ju faktiskt vara hemma tre veckor nu (:

Sen for vi till Sveg för att gratta farbror på födelsedagen :D
Grattis igen farbror Håkan <3
Vart fika och prat och sen så blev det att åka hem igen, och nu sitter jag här och skriver och funderar nog på att gå och lägga mig nu ;) Höll på att somna flera gånger i bilen bara mellan Sveg och Älvros liksom, då är de illa så ska sluta skriva och gå och lägga mig nu!

Godnatt (:



Har ju även fått min klänning (mamma hämtade den i måndags) så provade den och den passar, puhh..

Nä, nu SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: