21 december

2010-12-22 x 00:09:02
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Idag har jag alltså klippt mig, bara topparna och klippt upp de lite (:
Tappade även bort mobilen men hittade som tur va den tillslut, puuhh..

Sen har jag inte gjort särskilt mycket, hjälpt mamma att städa lite i hallen..och jag måste verkligen städa mitt rum imorgon också..fast först ska jag jobba, sen förhoppningsvis åka in till Sveg och köpa julklappar och sen måste jag nog städa mitt rum..de är kaos där inne sen jag flyttade ;) Har inte orkat städat efter de..

Pappa kom hem från jobbet kvart över 11, och sa att han var tvungen att åka tillbaka en snabbis till Sveg och frågade om jag skulle följa, visst sa jag, och sagt och gjort så åkte vi till sveg ^^ han hade glömt bort att sätta fast någon skrapa på lastbilen så han gjorde de och sen så åkte vi hem igen xD en snabbis till Sveg såhär på kvällskvisten ;)

Nu ska jag duscha och sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon (:



Marley och Sixten (som sträcker sååååå mycket på sig ;)) förra julen :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: