22 december

2010-12-22 x 23:19:44
Annas vardagsliv - Kommentarer (1)

Har nyss gjort julgodis, Mozartkugeln heter dem :) tänkte prova att göra egna istället för att köpa med tanke på att dem är ganska dyra, dem är väldigt lätta att göra, man behöver bara nogat, marsipan/mandelmassa och blockchoklad (: Jag har använt nogaten och mandelmassan men pappa glömde köpa blockchoklad så får väl fixa det imorgon då ;) Ni får en bild sen när dem är klara :p Ska även göra några fler imorgon för jag har fortfarande ganska mycke mandelmassa och nogat kvar så, men just ikväll så orkar jag inte göra mer :)
Om dem blir bra så är det meningen att jag/vi ska bjuda på dem på lördag när en del av våran släkt kommer hit på middag ^^ :)

Idag har jag jobbat, mellan typ 11 och 3, sen hem och byte om sen till Sveg för att handla julklappar och nu är jag faktiskt klar ^^ ska bara slå in dom (: sen har jag som sagt bakat, sen har jag faktiskt inte gjort särskilt mycket mer, jo en sak måste jag berätta :D
Jag har hittat en kille som säljer gamla skivor och han har skivan "we are poets" med poets som jag har letat efter, och dem är helt nya :D så jag ska köpa en av honom, ååå vart så lycklig när han svarade på mitt mejl :D



Den kommer förhoppningsvis äntligen bli min :D

Nu har jag faktiskt inge mer att berätta, sitter och väntar på att pappa ska komma hem iallafall (:

och nu är han hemma och jag har diskat, trodde jag hade publicerat detta men tydligen inte xD

Kommentarer
Postat av: JOHN-ERIK

hoppas dom där goda godisarna är kvar som du ska bjuda på lördag.



GOD JUL

2010-12-23 @ 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: