23 & 24 december

2010-12-24 x 02:06:59
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jag skriver för båda dagarna på samma gång för känner att det inte kommer bli något mer skrivet idag, iallafall inte från en dator, kanske sms och mms in lite blogg inlägg under julaftonskvällen :)

Ja, vad har jag gjort idag då...?
Inte särskilt mycke känns de som :s
På dagen städade jag mitt rum lite så det ser iallafall betydligt bättre än innan, sen så varit ute med vovvarna, klicker tränat dem, har verkligen insett hur himla tråkig Sixten är på att träna, han bara kollar på mig med världens finaste ögon och sen på godisen i min hand och sen på mig igen, och så kommer det lite dreggel också, men Marley däremot hittar på saker och gå igenom typ allt jag har lärt honom bara för att han ska få godisen (: De är matte go prins de!
Jag försökte gå Sixten att klicka själv på klickerna, gick inge vidare..
Och Marley lite freestyle trix, gå mellan mina ben, iallafall böjan till (: och sen att spela död, han är sååå himla lättlärd verkligen, dock blir han uttråkad om man håller på med samma sak för länge..

Sen gick jag till farmor o farfar där vi skulle klä granen, de va typ minus 32 grader ute, tur att dem inte bor särskilt långt bort, fikade, klädde granen och spelade kort, mysigt (:
Gick hem med bror i den hemska kylan, hjälpte mamma att klä klart våran gran, sen titta på pappa när han höll på att koka knäck, sen börja slå in julklappar, har typ bara 3 stycken kvar att slå in nu :D och sen så blev dett att plocka upp lite tomtar på rummet och nu har vi nyss blivit klar med allt, så nu ska jag sova innan jag somnar (:

Våran jul kommer att spenderas som alla andra jular, hos farmor och farfar (: även min kusin med familj kommer att vara där, som alltid typ ;p

Tänker passa på att önska Er en GOD JUL så vet jag att det blir gjort :p

Får se om jag ska gå till nåt fint kort på vovvarna när dem har tomteluvor som förra året (:



Våran julgran



Farmor & farfas julgran

Världens bästa bilder jag vet!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: