4 december

2010-12-04 x 10:47:09
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Idag är det lördag, väldigt skönt med helg (:
I helgen har jag inga planer så det blir nog bara att mysa med Marley :) Väldigt skönt att inte ha saker planerat, och vi börjar ju inte fören på tisdag så det blir en låååång helg :D

Mamma och pappa ska på nån konsert med pappas jobb, och meningen var ju att jag skulle åka hem i helgen och då skulle ju jag passa bästa Sixten, men nu när jag inte kom hem så får farmor och farfar låna honom, haha :) Hoppas det går bra ;)

På tal om Sixten, jag saknar honom såååå mycket :(



Min stora stjärna <3 Nästa helg ska jag pussa sönder dig :D

Nu får det bli en bild på Marley också (:



och nej det är ingen som har sagt att Marley är normal ;) <3

Ha en bra helg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: