5 december

2010-12-05 x 11:00:48
Blandat - Kommentarer (0)

I morse när jag gick ut med Marley så insåg jag att det hade snöat ganska bra i natt, ingen som har plogat än så mina gympaskor räckte nästan inte till :( ;) Haha, så bra att jag har skaffat riktigt vinterskor, hmm..nä jag har ju inte gjort de.

Har inga planer för idag heller, och inge bra på tv:n heller..så blir väl nån film och sen så blir det promenader med Marley så klart :) Har även tänkt att lära honom nåt nytt trick men har ingen aning om vad..hmm..får fundera vidare, annars kan jag ju alltid fortsätta träna på linförigheten, kommer ingen vart med de..

Har inget mer att skriva just nu..
Kanske skriver senare idag igen.



Sixten drar Marley i skrindan i somras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: