6 december

2010-12-06 x 16:19:06
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Idag måste jag faktiskt säga att jag har varit duktig :D

Gick ut och gick en timme med Marley i skogen lös så han sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka och oj där var det en pinne :D Han hade det då roligt och han hade mycke spring i benen ^^,
Sen dammsög jag hela lägenheten (mitt rum, hallen uppe och nere, köket och trappan, glömde toan kom jag precis på ^^ Kanske gör de snart då :p)
Sen så satt jag mig och läsa ut min engelska bok som ska vara klar på onsdag, hade 50 sidor kvar, skönt att vara klar med den så behöver jag inte tänka på de nå mer :p
Sen så har vi läst en svenska bok som skulle vara klar innan jul med, och man ska redovisa den med att svara på frågor i en blogg, jag har läst "allt för min syster" (väldigt bra bok, rekomenderas) och så skrev jag svar på alla dem frågorna, så skulle jag kolla att jag hade svarat på alla frågor, men då hade alla mina svar kommit bort, blev lite smått förbannand, skickade ett mejl till min lärare, men sen när jag gick in på bloggen igen så fanns mina svar där, puhh vilken tur ^^ , bloggen var väl bara lite seg eller nåt :)
Har även renskivit mina papper från engelskan, en lektion hade jag glömt häftet som vi jobbade med och fick skriva de på löspapper, men nu är det inskrivet i häftet iallafall :)

Det här har jag hunnit med idag, och än är klockan snart bara halv 5 ^^
Känns väldigt skönt att vara ledig från skolan på en måndag, jobbigt att gå tillbaka till skolan imorgon "/ men som tur är så har vi hundlektioner hela dagen imorgon :) Handlingträning (utställningsträning alltså) inför stora stockholm som vi ska på 18 december.



När jag satt och läste så tittade jag ut genom fönstret och upptäckte att det snöade jätte stora snöflingor :D
Det har snöat typ hela dagen här (: Börjar bli för mycket nu, inte ens mina kängor räcker till snart :s

Allt från mig förtillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: