7 december

2010-12-07 x 16:40:35
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Kan ju börja med att vissa denna extremt fina bild på Hanna, Marley, mig, Nappa, Maria och Katie ;)
Jag ser helt mongo ut, idag på lektionen så fick vi ha hundarna med oss in och det var så här Marley låg och sov, som sagt han är inte fullt friskt ;)



Bilden tagen från forshagaakademin.se

Idag har vi alltså haft handling träning före lunch, och efter lunch tittade vi på en film med tvåorna och sen blev det mer handling träning och efter det fick vi gå hem (: Så slutade typ en timme tidigare än vi skulle ;)

Har inte så mycket mer att skriva förtillfället, jag vill till skolan ikväll och julpyssla men ingen verkar ju vilja följa "/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vill även lägga till en till sak på mina julklappslista ^^ börjar bli ganska mkt nu :p men då kan du ingen klaga på att jag inte önskar mig nåt ;D



http://cdon.se/film/toy_story_3-7250903

Nu blir det tack och adjö :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: