9 december

2010-12-09 x 21:45:58
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Tänkte skriva lite kort innan jag går och lägger mig, är sjukt trött nu.
Vi hade ju data lektion, då gjorde jag inte mycket för jag är redan klar med allt vi skulle göra, sen svenska men då hade vi ingen lärare så då gick jag och hämtade Marley i stallet och så gick jag hem och pluggade svenskan, och sen hade vi gympa, nån dans men kunde inte vara med för hade så himla ont i huvudet, vilket jag fortfarande har :( så då fick jag gå därifrån också, så jag har egentligen inte gjort särskilt mycket idag på skolan..när jag kom hem från skolan så började jag packa iallafall, jag kommer hem imorgon :D Om man inte tänker på bil åkningen så längtar jag sjukt mycket :D
Jag, Olof (bror) och Sanna (kusin) ska ju baka pepparkakor med farmor och farfar på söndag, man måste ju hålla traditionen uppe även fast man har flyttat, ska bli jätte roligt att träffa släkten igen :')





Så här fint låg Marley idag ;) Hmm..där här med att inte ligga i sängen verkar inte gå så bra ;) Fast han ligger inte där så jätte mycket längre faktiskt ;p

Nu har jag nyss duschat så nu blir det sängen faktiskt (: Godnatt på er!

Förresten, när jag till och med får ett grattis sms på namnsdagen av Olof (bror) så säger jag bara kors i taket ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: