9 månader!

2010-02-08 x 16:31:23
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Idag blir Marley 9 månader, helt otroligt! :')
Det betyder oxå att det inte är såååå lång tills vi flyttar!!

Igår var det en kul dag, när vi väl kom fram..är väldigt segt att åka men annars är de helt okej. Bakluckan på mammas bil gick inte att få upp så Marley fick ligga i baksättet, han tycket de va väldigt konstigt att åka där och vara utan Sixten men efter ett tag gick de bra ändå, han ramlade ner från sätet några gånger, haha! =)

Idag slutade jag tidigt, strax före kl 1, så åkte bussen hem, väldigt skönt.

Imorgon har vi nationelaprov i svenska (läsförståelse) ganska nervös, och jag börjar bli sjuk igen..har ont i halsen och börjar bli snorrig igen...de är verkligen inte bra!

Nu ska jag snart äta, sen ska jag träna lite possition med Marley, sen duscha och sen blir det nog lite matte som jag va duktig och tog med hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: