Ö-vik

2010-02-06 x 20:46:49
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Idag är det melodifestivalen i Ö-vik och imorgon ska vi nästan till Ö-vik, haha xD
Jag, mamma och Marley ska till Marleys uppfödare och lära oss grunder i tävlings lydnad (ska dock inte tävla i de, för jag lydnad är verkligen sååååå tråkigt, men jag ska lära mej bara för vardagen) Om Marley visste att vi ska dit skulle han bli helt tokig, han verkligen älskar Maria (uppfödaren), haha, de är jätte roligt när hon pratar med honom, han vet inte hur han ska bete sig, haha xD
Det ska iaf bli roligt att träffa Maria (och Magnus kanske ?) det var ett tag sen, vi skulle ju egentligen åka dit strax före julen (men då fick ju Marley kennel hostan "/).

Nu ska jag fortsätta kolla på melodifestivalen (även fast de suger...)

Hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: