13 januari

2010-01-13 x 19:58:59
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

I måndags hämtade jag min mini laptop :) Den är väääldigt liten om man jämför med en vanligt bärbar dator, lite svårt att skriva bara, men man vänjer sig :) Jag gillar den iaf, men den är ganska segt när man är inne på facebook, de är ju lite konstigt men vi får väl se hur de blir :)

Skolan är helt okej, men lite jobbigt med schemat ibland, men de är funkar.

Nu ska jag jobba lite med kemin ett tag, måste leta redan på mycke information om jag och AK om vi ska hinna klart, jag kan inte fatta att vi ska hinna på 3 och en halv lektion :s Dom andra kanske hade 4 veckor och dom hann knappt, hur ska detta gå? Jaja, de blir väl som de blir men jag hoppas verkligen att jag kan behålla mitt VG i kemi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: