14 januari

2010-01-14 x 21:27:05
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Åkte hem från skolan idag med dundrande huvudvärk, är så le på att ha huvudvärk, alvedo och sånt skit hjälper ju inte heller..åhh..jaja, nu är de iaf lite bättre men ska strax sova så hoppas jag att de är bättre imorgon, slutar tidigt imorgon 14.10. Morfar sa att han skulle skjusa hem mej, skönt! :) Får komma hem till mina änglar tidigare :')

De känn som om jag har letat information om globala uppvärmningen i hundra år nu, nej men jag letade i typ 2 timmar och jag tycket inte jag hittade nå bra information "/ är så himla stressad för kemin nu :s jag måste ha kvar mitt VG!

Nä nu blir de sängen (måste lära mej att lägga mej tidigare och de börjar nu!) men först ska jag göra "läxan" som man fick på so:n, kolla nå klipp på youtube om en miljövänlig bil elr nåt :)

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: