25 januari

2010-01-25 x 15:45:58
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Idag slutade jag tidigt, väldigt skönt. Vi hade gympa och på en gång jag gick in i gympa hallen så fick jag jätte ont i huvudet, de kan ju inte vara normalt?! Åhh..nu kommer jag ha ont i huvudet hela kvällen och kanske imorgon, jag älskar verkligen de här...

Jag har iaf lämnat in papperna om mina gymnasium val, nu är de bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!
Skönt att de är klart iaf, lite halv segt för dom som inte ens vet vad dom vill göra med sin framtid, vi ska liksom söka gymnasium innan den 1 fabruari så bäst dom skynda dej, för de är ju bara en vecka kvar..

Nu ska jag fortsätta plugga på engelskan, har mitt prov på onsdag (elr randi sa att jag kanske kan få tid att göra det, men de är inte säkert än) så bara att plugga på! Jag SKA ha godkänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: