Jag håller inte med

2010-01-09 x 21:46:13
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Det är jätte många som skriver att dom kommer sakna Sveg och alla kompisar och bla bla bla..
När jag flyttar så kommer jag bara sakna min familj och kanske nån kompis, liksom min familj kommer alltid finnas här för mej..och om man nu är riktiga kompisar så finns man oxå alltid där, om man glider isär med någon kompis så är man ju helt enkelt inte kompisar, inte som skulle hålla förevigt..så varför haka upp sig? Man träffar massor av nya vänner överallt vart man än bor..

Jag tycker det ska bli jätte skönt att få flytta härifrån iaf, vart jag än hamnar så får jag börja om. Jag vet att jag kommer bli lyckligare och må bättre vart jag nu kommer flytta. Här i sur Sveg känner man sig bara instängd.
Jag hatar att jag måste gå i skolan i Sveg men jag älskar att bo i Älvros, jag måste tyvärr överge Älvros för min lyckas skull. Älvros kommer alltid att vara mitt hem <3
Nu vill jag bara att de ska bli sommarlov så jag får flytta från helvetet i Sveg.



Marley, det är du och jag mot världen ♥






Marley väggen är klar :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: