13 mars

2010-03-13 x 14:08:43
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Tjoho!
Idag har jag och Sixten kört ved! (: Vi har en skrinda, och han drog den och jag lastade den full med ved, och sen drog han en sväng igen och sen lasta jag av, det gick bra även fast inte Sixten tycker alla saker han måste ha på sig, när jag tog fram selen gick han baklänges, haha :D Jaja, när vi väl kommer igång så går det riktigt bra!

Strax efter kl 15 så kommer min farbror och hämtar mej när han stängt affären och då ska jag följa med till Sveg och vara med dem tills imorgon någon gång, Håkan (farbror) klagade på att jag inte hade varit där på hela lovet, så då sover jag väl där i natt då ;)
Dem ska väl formodligen kolla på melodifestivalen så jag får väl de jag med då ^.^ Hoppas vi kan spela lite wii oxå :D

Nu ska jag dra och packa lite!
Skriver väl igen imorgon skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: