Beställa kläder!

2010-03-11 x 22:01:01
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Jag ska snart beställa (bara mamma kommer hem så!) Kläderna är från Halens
Det här blir de: (jag kommer bli pank :s)




49:-


 

59:-

 

99:-

 

    2-pack 138:-

 

199:- (fast den som jag beställde är turkos, fast ingen bild på nätet på den, bara i katalogen. Jag tror jag ska ha den på skolavslutningen, beror på hur den sitter och så)

Allt som allt blir de: 544:- (+ alla jävla andra avgifter -.- jaja)
Men man får 100:- rabatt och en tvättpåse om man handlar över 500:- så helt okej ändå!

Nu måste bara mamma sluta jobba och komma hem så jag får beställa!


Idag har det inte hänt särskilt mycke, jag, mamma och hundarna var till Sveg, hälsade på morfar lite och så. Jag och Helena har också varit ute och gått i djup snön i skogen med hundarna, härlig träning ;)
Nej nu ska jag kolla på film tror jag :)

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: