Bilderna...

2010-03-09 x 22:00:35
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

..kommer imorgon, för just nu har jag verkligen ingen aning vart jag har gjort av min kamera kabel..
Jaja, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, heller hur? ;)

Idag har jag och mamma varit ute och åkt spark med hundarna efter nån öde skogsväg :) Hundarna älskar de, för dem får ju springa lös, imorgon funderar jag på om jag ska ta skidorna och åka efter den vägen. Sen har jag inte gjort särskilt mycke, suttit här och så, efter maten gick jag ut med hundarna till affären och tillbaka (:

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men blir väl kolla på tv och sen sova.

Vi hörs förmodligen imorgon ^.^




(Bara för att jag tycker bloggen är så tråkig utan bilder, så får de bli en söt bild på Kaj :'))


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: