Suck

2010-03-29 x 16:37:38
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Nu har man varit sjuk sen i onsdags..idag skulle jag ha haft utvecklingsamtal men Randi (mentor) va sjuk så blir efter påsklovet istället.
Imorgon har jag ett svenska prov och konfa dirket efter skolan (hoppas bara jag hinner med), och på onsdag har jag matte prov (har precis börjat på röda spåret :S shiiiiit!) och biologi prov (har missat flera lektioner och våran rätta biologi kommer inte tillbaka på skolan fören på onsdag, smart där! Kommer säkert gå kanon bra de..elr inte. Jaja, får väl göra om det eller nåt sånt efter påsk då, även om jag inte har biologi mer i 9:an.
Så pga allt detta så hörs vi när jag har påsklov nästa gång förmodligen..

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: