18 maj

2010-05-18 x 22:26:55
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Nästan hela dagen har idag spenderats i skolan, från 8 till halv 4, sen från 5 till halv 9, great! Vi tränade inför nian showen och jag säger bara HAHAHA, allt kommer gå åt helvete imorgon xD Men men, jag ska iaf sköta ljuset :s Jag fattar inte varför JAG fick den uppg.? Liksom jag skulle ställa saker på scenen, men men vafan! Det blir väl som de blir (:

Grattis till mormor som fyller år idag oxå <3 Och grattis till brorsan och farfar som har namsdag idag <3

Här kommer bilder på Marley från helgen!



Erkänn att jag har snygga byxor ;D



MIN fina kille! <3

Fotona tagen av Maria Hansson

Nu ska jag sova, för imorgon är de nian showen och då måste man vara taggad (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: