19 maj

2010-05-19 x 19:24:07
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Nian showen gick ju faktiskt helt okej, lite rörlig när folk ber om saker som vi inte har tränat på, och sen skäller dem på mig när jag glömmer de, blir så le -.-

Vi har även fixat så vi ska gå och äta middag med hela klassen, tror de blev den 9 juni (: Vi får väl se om alla kan hålla sams den kvällen..

Jag har även varit på ungdomsgruppen vi satt och pratade om vad vi skulle göra sista gången, vi har dock inte bestämt nåt än, vi skulle egentligen bowla men de finns inga som är öppen :s Isf måste vi till stan och de är ju långt..med tanken på att vi ska åka på en fredag oxå. Jaja, vi ska ha ett möte till när vi bestämmer helt och hållet vad vi ska göra (:
Blir kanske boda borg elr så blir det helt enkelt filmkväll (:

Nu ska jag kolla på tv ett tag!

10 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: