22 maj

2010-05-22 x 09:46:43
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

I torsdags var de allmänlydnadskurs, vi gick mest runt på Sveg och tränade tex balansövningar, tränade sitt/ligg stanna kvar på torget, gick bara bra! Men så länge jag har godis så är Marley en ängel ;D HAHA!
Igår efter skolan så fick jag lite privat träning hur man ska göra med klicker, tack återigen för de Marie! :)
Jag tycker faktiskt det gick bra, och jag hoppas han fattar lite iaf xD Nu är de bara för mig att fortsätta!

Jag och pappa åt för första gången på altanen igår med, helt underbart! Vi hade stäng glassdörren på altanen typ half och självklart så sprang Marley in i dörren ;)

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, träna lite klicker träning och utställning med Marley ska jag iaf. Sen ska jag även försöka baka lite muffinsar till mormor som fyllde år den 18 maj. :)

Nu ska då jag äta frukost iaf

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: