6 maj

2010-05-06 x 22:06:47
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Skolan gick väl helt okej idag med, på gympan var de bad men ville inte bada så jag, Rebecka och Linnéa gick till dollar och tillbaka, köpte även två nya tyg-skor på sporthuset på torget i Sveg, 199:- för två stycken, hur billigt som helst :o Köpte gröna och blåa :p

Idag var det även allmänlydnad igen, gick bara bra, fortfarande lite tråkigt och lätta övningar enligt mig..men men, det ändå Marley måste öva på just nu är inkallning med störning ;) Haha, kommer nog inte gå så bra på provet, men men..
Nästa träff är på tisdag bakom medborgarhuset (: Ska bli kul, och nästa träff ska vi tydligen vara på torget och träna, kul! :)

Men nu ska jag ta nåt att äta och sen sova..zZZzzZz

Mitt packet från cdon kom idag med :D

2 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: