21 november

2010-11-21 x 21:24:50
Bara babbel - Kommentarer (0)

Glömde vissa bild på mina nya ramar i rummet, ingen bra bild men jag är nöjd med hur de blev iallafall (:



Idag har jag inte gjort så mycket, har borstat Marley och sen har jag även duschat honom, vart inte så poppis då om jag säger så, men vi är kompisar nu, när han fick mat så var allt förlåtet, haha! ;)

Jag har nyss suttit och renskrivit min svenska novell, och nu är de väl mening att jag ska försöka läsa ut min engelska bok som jag knappt har börjat med, men jag fattar verkligen ingenting av den så därför kommer jag ingen vart..
Jaja, nu ska jag ut en sista sväng med Marley, och sen blir det duschen för mig och efter de så ska jag försöka komma någon vart i boken..

Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: