2010-11-20 x 11:32:50
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Vi som växte upp i Älvros,
vi skryter inte gärna,
& vi spelar inte känd,
men vi är född till en stjärna
och dör som en legend  ♥

Fin början på mitt fina inlägg tycker jag ;)

Länge sen jag skrev och pappa och farfar har tjatat på att jag ska skriva så jag ska väl skriva lite då ;)

Jag skrev nyss ett ganska långt inlägg men så tryckte jag på fel knapp och allt försvann..jag tänker inte skriva om allt men lite kan jag ju alltid skriva..

Igår var det hundträning på schemat och sen städning av boxen som vanligt på fredagar, dom har hittat en lus på en hund i tvåan förra helgen så vi var tvungen att sanera boxarna också, för säkerhetes skull..så det tog lite längre tid en vanligt, och efter det så vart det lite extra hundträning med Hanna och Emelie :)
Sen hem och äta lite lunch och sen tillbaka till skolan med Hanna, Emelie och alla vovvarna för att jobba på våra scrapbooking album (typ man klipper och klistrar bilder och lite så i en bok) som ska vara klara nästa måndag, och jag har bara 5 sidor kvar, men jag behöver lite fler bilder på Marley så Lotta, en kompis har lovat att hon ska hjälpa mig till bilder på mig och Marley :D Det behöver bara bli lite bättre väder, så hoppas på att det blir snart!

I natt och nu på morgonen så har det snöat så nu ligger det åter igen vit guld på marken :D (snö alltså)

Idag vet jag inte vad som ska hända, ska iallafall träffa Hanna för vi ska disskutera hur vi ska åka hem från Stockholm den 18 december när vi ska på en stor hundutställning med klassen, och efter de har vi jullov :D
Vi ska åka tillsammans, så vi ska åka till Ljusdal eller så åker vi till Östersund, just nu lutar det nog åt Östersund för då tänker vi handla julklappar på söndagen :) Vi får väl se hur vi gör

Nu ska jag äntligen få äta frukost! :) Okej..typ brunch då..

Jag ska försöka skriva lite oftare :)

Lite bilder sen vi jag var hemma på höstlovet:


Marley :)


Marley parlie ;)
Här är "valpen" på ett och ett halvt år som inte ens kan sitta ordentligen ;)


Sixten blixten ;)

Det får faktiskt räcka för idag :) Det blev ett ganska långt inlägg ändå ;)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: