Hmm..

2010-11-25 x 18:54:30
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

..funderar om jag ska köpa den här klänningen och ha den i jul..



Den kostar 199:-



eller den, den kostar också 199:- fast gillar nog den första bättre

men jag kan inte bestäma mig..
jaja, alla dessa i-lands problem alltså ;)


På eftermiddagen idag så hade vi tema dag, va faktiskt ganska kul, temat var stress och den sista stationen vi var på så hade vi körsång, alla var jätte oseriäsa, men dom som hade de va väldigt seriösa, jag och Hanna hade då jätte kul iallafall ;D

Nu sitter jag och kollar på tv, och ska strax plugga, vi har prov på massor med lagar imorgon..kul..och sen blir det hundträning, älskar att man får göra det på skoltid :D :D vi slutar kl 12, och så då ska man städa boxen och sen ska jag träffa Lotta och vi ska förhoppningsvis ta kort på mig och Marley då, hoppas hoppas att det blir bra väder!
Sen på lördag blir det julmarknad med Hanna :D Och sen skolan och göra klart scrapbooking albumena skulle jag tro, och sen på söndag blir det nog att umgås med Hanna och sen kommer älskade pappa på kvällen :D På söndag är de ju första advent också, då blir det till att tända ljusstakarna (:

Nu ska jag kolla lite till på tv och sen blir det plugga..

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: