Forshaga!

2010-09-10 x 13:18:39
Hundar <3 - Kommentarer (0)

Hmm..hur länge har jag varit här nu ? typ en månad snart va..?

Dagarna rullar på även här, inte alls som hemma med de funkar..saknar familj självklart, men men

På torsdag nästa vecka kl 5.20 så börjar jag och Marley att rulla hemåt igen, åka buss till Mora där bästatste mormor har lovat att hon ska hämta mig! :D Ska bli jätte skönt att få komma hem till älskade Älvros igen! På lördan blir det utställning i Sveg, yey! (y) va i maj sist jag och Marley var på en utställning men de blir säker bra :) Resten av helgen ska jag bara umgås med älskade familjen <3 hjälpa bror att flytta m.m :) Sen på söndag så är de meningen att jag och Marley ska åka lastbil med pappa ner till Forshaga (han kör plåt till Karlstad) vi får allt se hur de går..men bara pappa hjälper mig med Marley ut och in så ska de nog gå fint xD Han är ju inte precis lätt min lilla prins :') <3



Marey sitter såå fint så i våran trappa ;D <3

Foto: Josefine Busk

På onsdag till veckan så börjar även gruppen jaktapportering som jag har skrivit upp mig och Marley på i skolan, de är elever själv som håller i de så de kommer nog bli kanon! :D Marley kommer nog att älska de! Har oxå skrivit upp oss på agilyti för nybörjare men jag vet faktiskt inte..dom skulle ända lotta vilka som fick vara med för de va så många som har anmält sig, så om vi kommer med så är de väl typ ödet då, ska ge de en chans iaf!

Det är ganska långa dagar i skolan, vi har inte så många olika lektioner men dom vi har är sååå långa..men de är ändå helt okej, på fredagarna slutar ví klockan 12 och då har vi hund hela den dan! :)



Ja..vad kan man säga ? xD



Djävulshornen växer för var dag här i Forshaga ;D <3

Alla fotona tagna av Josefine Busk

Kommer väl fler bilder fram över, ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: