4 april

2011-04-04 x 20:43:32
Annas vardagsliv - Kommentarer (0)

Hej hopp!

Igår blev det väldigt mycke träning, första kl 2, då skulle vi träna med våran lydnads/freestylegrupp, med tanke på att vi bara var halva gänget så gick de väl som det gick, sen direkt efter det så tränade jag och Hanna på vårat freestyle nummer, sen in och sova någon timme för Marley, och sen kl 6 så tränade vi lite till med lydnads/freestylegruppen. Så blev lite mycke träning på lite tid, Marley var ju en aning slut..

Idag hade vi skidor på idrotten och jag kan ju stolt säga att jag var med på den (vilket det inte var många i klassen som var, vi åker liksom typ 2 ggr per år så dem lär ju inte dö av att vara med..), det var väldigt mycket barr och annat skräp i spåren så det var ganska svårt att åka men ändå härligt (:
Sen så hade vi låång lunch och sen så hundinlämningen och sedan hundträning!
Först så skulle vi försöka lära oss typ hela vårat lydnad/freestyle program blev lite som det blev, sen så tränade jag och Hanna på vårat freestyle program, ja det gick väl som det gick..
Alltså jag vet verkligen inte vad som har hänt med min Marley, den Marley som jag kom hit med är inte den jag har här nu :( Ingen energi och ingen livsglädje :( Jaja, förhoppningsvis så blir det bättre om ett tag men det känns som att jag har hoppas det allt för länge nu..han har inte blivit sig själv sen efter han blev ordentligt sjuk första gången "/
Vi får väl se hur jag gör med Marley, känns ju inge bra att ha honom är i Forshaga om han mår dåligt heller..

Idag efter skolan har jag även varit på lydnads möte, blev faktiskt lite taggad att komma igång! Dock tror jag inte riktigt Marley orkar med :( Det är så himla mycket med uppvisningarna som vi ska ha i helgen och den 21 april..men men, vi får väl se hur det blir med allt..

Just nu så ligger han iallafall och snarkar här bredvid mig i sängen.
Imorgon ska vi ta en paus från träningen iallafall. Jag har tvättid också så, och så ska jag (förhoppningsvis) i väg på en rolig sak :D Kan dock inte säga så mycket om det än..

Men nu ska jag göra nåt nyttigt!

Ha de!



Favorit i repris - ååå vad jag saknar dig Sixten (fast du är inte mycket att ha och träna med ;)) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: